att säga att jag haft mycket senaste tiden vore en underdrift.

Hela slutet av november och början av december har verkligen varit fullproppade. Men jag börjar se slutet på den här galet stressade perioden i alla fall. Nästa torsdag kommer jag ha:
- varit med i ca 30 luciatåg
- haft samhäll-, digitalteknik-, tyska- och kemiprov.
- haft uppkörning!
Nu när jag skriver det tänker jag att det inte är så mycket men, jo det är det faktiskt.
För två timmar sen spelade jag cello för första gången på typ 3 veckor eftersom jag varit fullbokad på onsdagskvällarna. Jag är upptagen ikväll också så därför fick jag ha lektionen tidigare. Det var jätteskönt att komma iväg och få spela!
Känns fel att säga att jag börjar se ljuset i tunneln för då låter det som om jag har tråkigt nu och det har jag absolut inte! Jag tycker att det jag gör är så himla roligt! (med undantag från proven). Problemet är väl bara det att allt hamnat på en hög.
Men man kan väll säga som sa att jag gått i en ljus men trång tunnel och snart kommer jag ut på ett fält, eller något.

-Erika


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snart är det jul!

2010-12-08 @ 21:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0