Lucia!

Morgonen började med att jag på något underligt sätt vaknade fyra minuter innan alarmet, som stod på 04.45. Går upp och inser att jag måste stryka lucialinnet, kämpar med det i 10-20 minuter innan jag åt frukost.
Resten utav dagen är lite som en dimma faktiskt, vet inte riktigt vad som hände var.
Dock minns jag en väldigt väldigt lyckad dag (förutom att stackars Linnéa inte kunde vara med hela dagen)!
Nu sitter jag här med chokladen från casco och ska på något sätt försöka få min hals att inte göra lika ont. Det största problemet är att jag inte kan sluta sjunga.

Tack Linnéa, Elin, Josefine, Isabelle, Emma och Hanna för en jättelyckad dag!


bild från kröningen igår :)

-Erika


Kommentarer
Postat av: STYLE CRUSH

sv: jag håller med dig totalt!



hoppas allt gick bra :)

2010-12-15 @ 12:50:55
URL: http://malinronnquist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0