what a feeling!



Ful bild men vem bryr sig!
Idag har jag gått från att vara livrädd, till att vara så glad att jag grät.
Jag har nog aldrig varit så nervös (kommer troligen känna samma inför uppkörningen) och så otroligt lättad och överlycklig.
Den sista minuten satt jag bara och skakade och var inte alls långt ifrån tårarna och sen när jag väl såg att jag klarat det släppte det och jag blev bara så oooootroligt glad!
När jag väl gick därifrån kändes det som om jag flög och jag skrattade varje vägmärke jag såg rakt i ansiktet !
Nu är det bara att fixa uppkörningen också!

-Glad, Gladare, Gladast Erika

Kommentarer
Postat av: Storkusinen

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!!! Snart snart kan du köra bil ner o hälsa på i Norpan!! ;) Lycka till med uppkörningen också!! KRAM L

2010-12-02 @ 09:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0