jobbjobbjobb!

Jag har jobbat på Casco nu sen i måndags. Det är en reaktor som laddas om, antar att det inte säger så mycket men det är vad vi gör i alla fall, från klockan 6 till 14.
Det innebär ju att jag måste gå upp ohyggligt tidigt, ca tio i 5 för att cykla med siri klockan halv 6. Efter jobbet har jag varit så trött att jag kände mig som en häftig nattsuddare igår när jag var ute och cyklade klockan kvart i 8.
Men det har trots allt gått bra, alla gånger förutom inatt.
Jag vaknade och såg att jag var tvungen att gå upp. Börjar klä på mig och är precis på väg att gå ut och fixa frukost när jag tittar på min väggklocka och tänker "Oj, den går tydligen fel". Vänder mig om och tittar på klockradion och inser då att klockorna inte går fel utan att det är jag som gör det. Klockan vad 23.50, great! jag gick utan att direkt hinna tänka och lade mig på en gång. Senare funderade jag på hur långt det hade kunna gått, kul om jag cyklat iväg, då hade det fått blivit till att hälsa på nattskiftarna ;p
-Erika

Kommentarer
Postat av: Annika

Och vad lär vi oss av detta? Kolla klockan innan man går upp. Nu är det bara en tidig morgon kvar! Vi kanske kan ge oss ut och springa på söndag klockan sex? /Annika

2011-04-29 @ 20:00:01
Postat av: m

jag gjorde precis samma sak när jag gick skift på somrarna hemma i hagfors. man är så rädd att försova sig att man inte ens tänker efter... :-P

2011-04-29 @ 23:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0