Lyckliga dagar

Så förvirrad som man var över att det hade börjat, lika förvirrad var man över att det tog slut.

Underbara underbara dagar. Jag kan nog inte tillräckligt beskriva hur rolig studenten varit! Ett leende har nog aldrig kommit så naturligt som när korten togs efter att vi sprungit ut.

Underbara underbara Te3 har gjort den här helgen till en som jag aldrig i livet kommer glömma. Aldrig hade jag trott de första veckorna i skolan att vi skulle kunna bli så bra. Men det blev vi, vi blev bäst.
Att dansa till storbandet på balen var så himla roligt och att bara sitta och titta på när alla svängde runt och var så himla vackra var närapå lika bra!
Jag tror inte att det var förrän efter bandet spelat sin sista ton som jag på riktigt förstod att det hade hänt och att det nu plötsligt var slut. Då brast det och jag gick i total förvirring runt och letade efter folk att krama och säga hejdå till. I bilen på väg hem med Johanna blev det gråtkalas på riktigt. Vi bara satt där och hulkade och sa ofullständiga meningar men förstod varandra ändå lika bra som vi alltid gör.
Men tack Brogårn, alla lärare, alla klasser och självklart speciellt Te3 för de bästa två dagarna och de bästa tre åren av mitt liv! Tiden i gymnasiet har varit speciell på alla sätt och vis och jag är så glad över att jag hittade rätt.
- En otrolig lycklig Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0